איך לבחור ארון עם מראה שיתאים לחדר?

ארון עם מראה ישתלב בהצלחה כמעט בכל חדר שינה או חדר ילדים, אבל איך מקבלים את ההחלטה הנכונה שתיהנו להשתמש בה על בסיס יומיומי?

ארונות הם פריט ריהוט חיוני בכל בית, הן לצורך שמירה על הביגוד ויתר הפריטים שלנו והן ברמה הדקורטיבית. ולאור המגוון העצום של גדלים, סגנונות וחומרים, קל מאוד ללכת לאיבוד ולבחור בארון שלא בהכרח תואם לצרכים שלכם. מאחר שארון הוא אחד מהפריטים שלא מחליפים לעתים קרובות, מדובר בהשקעה לכל דבר וחשוב לזכור זאת. 

מסיבה זו, כשאתם בוחרים ארון, חשבו לא רק על הצרכים הנוכחיים אלא גם על השנים הקרובות. בנוסף, יש לחשוב גם על הפן העיצובי – האם הצבעים, הסגנון והמראה הכולל של הארון כיום, ימצא חן בעיניכם גם בהמשך ויוכל להשתלב בחדר גם אחרי עבודות עיצוב פנים

ומה לגבי ארון עם מראה?

ארון עם מראה הוא בחירה נוחה וחכמה מסיבות רבות. ראשית, ארון עם מראה מייתר את הצורך לקנות מראה נפרדת, ולכן חוסך מקום על גבי הקיר שנחוץ במיוחד בחדרים קטנים. שנית, המראה יכולה להאיר את החלל, ליצור אשליה של חדר גדול יותר ולהעניק לארון פונקציה נוספת שהיא מעבר לאחסון. אלא שלצורך בחירת ארון עם מראה שיתאים גם לכם, חשוב לקחת בחשבון כמה דברים:

  • סוג הארון – האם תעדיפו ארון פתיחה או ארון הזזה? ברשת דיזיין2איזי, המוכרת מגוון פתרונות ריהוט תוצרת איטליה, תוכלו למצוא מבחר סוגי ארון עם מראה לטעמכם. כולל ארונות הזזה בעלי מספר דלתות זכוכית, שמגיעים עם מנגנון רחף ולכן מאפשרים להימנע מהצטברות אבק על גבי המסילות.
  • גודל המראה – האם תעדיפו מראה גדולה שנפרשת על גבי כל הדלת או מראה קטנה יותר? מדובר בעניין של העדפה, ולכן ברשת דיזיין2איזי תגלו ארונות עם מראה מכל הסוגים. ארון עם מראה קטנה על גבי דלת אחת, כמו גם ארון עם שתי דלתות מראה גדולות.

עדיין מתלבטים? היכנסו לאתר של דיזיין2איזי לקבלת רעיונות עיצוביים, השראה ופתרונות ריהוט עם מראה או בלעדיה לכל הבית.

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *