אלקטרה מגורים

שכונת המגורים אכזיב – לחיות על הים

ההתפתחות של המדינה באה לידי ביטוי גם בפיתוח הערים שלה בכלל ופיתוח שכונות המגורים שלה בפרט. כאשר יוצאים מתל אביב מבינים שיש חיים שלמים בחוץ וניתן לראות צמיחה משמעותית בערים מסביב. הכירו את אכזיב.

כך למשל בערים בצפון הארץ (כמו למשל באכזיב) או בדרום הארץ. הרעיון הוא שלמרות שמרכז מקומות העבודה נמצא במרכז הארץ, יש רצון להביא לכך שאנשים יוכלו לגור במקומות שנעים ונוח להם בהם ולהשתמש בתחבורה כדי להגיע לעבודה. אם יש כבישים מסודרים ועובדים במקום מאורגן, לא אמורים לבלות על הכביש בנסיעה מצפון הארץ למרכז יותר מאשר שעה עד שעה וחצי בלבד.

אז מה יש לנו להציע לכם?

הקבלנים שמבינים את עסקי הנדל"ן הבינו שלבנות במרכז הארץ זה נחמד אבל הדבר הנכון הוא להתחיל לבנות שכונות מגורים באזורים מתפתחים ולנצל את העלויות היחסית נמוכות שיש שם באזור על הקרקע ועלויות הבנייה זה ממש בבחינת יצירת הזדמנות נהדרת להתפתחות והתעשרות מצד הקבלנים. במקביל, לאנשים אשר רוכשים שם את הנכס, יש אפשרות להתפתח ולגדל ילדים בסביבה נעימה יותר. כאשר מדובר על מגורים באכזיב, נהנים מכל העולמות. גם העלויות של המשאבים באזור זולות יותר – החל ממזון ברשתות המזון ועד לבילויים. דבר נוסף ומהותי הוא שמדובר על איכות חיים שאין שניה לה. המגורים באכזיב מאפשרים גישה לכבישים הראשיים שמחברים בקלות ובמהירות למרכז הארץ אבל במקביל, כל עוד נמצאים בבית, יש אוויר נקי לנשימה, קרבה לים ולחוף הנקי ולחיק הטבע.

למה כדאי לקנות בית באכזיב?

בגלל שמדובר על אזור שקט ונעים, הרבה יותר כיף להתגורר בו מאשר בעיר הסואנת ומלאת העשן. זה דבר אחד לעבוד בעיר ולהיות בהילוך גבוה ודבר אחר לחלוטין להתגורר בה. ברגע שאפשר לגור באכזיב ולעבוד בעיר נהנים מכל העולמות ביחד. אפשר לקום בבוקר, לנסוע למשרד בעיר ולהעלות הילוך לקראת העבודה. עם זאת, ברגע שמסיימים יום עבודה ויוצאים הביתה, אפשר להתחיל להוריד הילוך ואז אין סיבה להישאר בעיר עם הבלאגן. העלייה על הכביש חזרה לכיוון צפון ואפשר להוריד הילוך ולהנות מהאוויר הנקי והשקט שיש לצפון להציע ומהכיף של מגורים במקום מרווח ונעים.

לכל אחד מאיתנו יש תקופות בחיים של רצונות שונים של מגורים. לרוב, בתקופת הילדות ועד ימי הצבא אנחנו מתגוררים עם ההורים כי זה הבסיס שבו אנחנו גדלים עד אחרי הצבא. יש אנשים שחוזרים לגור בבית גם אחרי הצבא ובתקופת הלימודים. מאוחר יותר, הרבה אנשים עוברים לגור בתל אביב איזו תקופה. זה מאוד נוח מבחינת עבודות כי רוב מקומות העבודה נמצאים בתל אביב, בטח לסטודנטים וגם ללימודים. עם זאת, ברגע שרוצים למסד קשר זוגי ולהביא ילדים לעולם צריך לחשוב על המקום שרוצים לגדל אותם ומה רוצים לתת להם. לפיכך, אחד המקומות המומלצים הוא שכונת המגורים אכזיב. למה? מיד נסביר.

מקום קטן וקרוב לים

מי שמכיר את אכזיב, יודע שמדובר במקום יפהפה, קרוב לים ועם בריזה נפלאה. כאשר מדובר על רצון לקבל איכות חיים ברמה גבוהה ולהיות קרובים לים, מעבר לשכונת המגורים באכזיב הוא אך מתבקש.

אכזיב
לחיות ליד הים

צפון הארץ עם גישה נוחה למרכז

שכונת המגורים באכזיב נבנית באופן כזה שעל שמדובר בצפון הארץ ולכאורה מדובר על מקום רחוק ולא נוח, מדובר על מקום שנמצא קרוב לעורק כבישים שמובילים למרכז ולכן מי שיכול להרשות לעצמו להגיע בנסיעה לעבודה כל יום, עדיף שיעשה לעצמו טובה ויעבור לשם. הרי אי אפשר לתמחר בכסף את המשמעות של איכות חיים ומגורים במקום נעים יותר עם פחות לחות וליד הים. וכאשר מדובר על מקום אשר הגישה לכבישים בו היא קלה יותר, אז אדרבא.

שכונה שיוצרת אווירה ביתית ומזמינה

אחד הדברים הקשים במגורים בעיר זו הבדידות. יש משהו בעיר הגדולה שמקדש ניכור ושכל אחד לעצמו. לא סתם אומרים שחיים בכפר יוצרים אווירה מלוכדת וקרובה יותר. כאשר עוברים לשכונת המגורים באכזיב זה ממש מורגש. ניתן לחוש באווירה המלוכדת בין האנשים והשקט והרוגע השורר. לא סתם אנשים אוהבים לעבור לגר במקומות כפריים ורגועים יותר כאשר הם יכולים.

לסיכום, אם הגעתם לגיל שמיציתם את המגורים בתל אביב או בכל עיר סואנת אחרת ואתם רוצים לבחון את האפשרות לגור במקום כפרי, רגוע ונעים, תבחנו את האפשרות לעבור לגור באכיב.

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *