דירות באירופה

חולמים על קניית דירה באירופה? אלה הצעדים שיקדמו אתכם אל היעד

רכישת דירה היא פרויקט מרכזי ואחת מהרכישות המשמעותיות ביותר עבור כל קונה, על אחת כמה וכמה כשמדובר בדירה במיקום שאנחנו לא בהכרח מכירים לעומק. איך קונים דירה באירופה בצורה חכמה?

דירה באירופה

ישראלים רבים חושבים על רכישת דירות באירופה כהשקעה, נוכח העלייה המתמדת במחירי הדיור בישראל. ואכן, קניית דירה באירופה יכולה להתברר כהשקעה חכמה, שמאפשרת לכם להיות בעלים של נכס בערים תיירותיות ומובילות. אבל איך עושים את זה נכון? אלה השלבים העיקריים שירכיבו את המסע שלכם בדרך לדירה הבאה:

  1. בחירת מיקום – אירופה היא כמובן כותרת גג, מאחר שאי אפשר להתייחס באותו האופן לדירות במדינות השונות שנכללות בה. בשלב הראשון תידרשו לצמצם את הבחירה למדינה אחת שמעניינת אתכם, לבחור בעיר ספציפית באותה המדינה ולהתחיל בהיכרות עם האזורים השונים שמרכיבים אותה ועם השכונות שתואמות למטרה שלכם. מדובר באחד מהשלבים המרכזיים והחשובים ביותר, כך שאם אין לכם היכרות קרובה עם השוק המקומי, ייתכן שתרצו לפנות אל חברות שמתמחות באיתור נכסים. חברות כאלה יוכלו גם לספק לכם מידע נוסף הנוגע לעלויות הממוצעות, כדי שתוכלו להבין מהו התקציב שיהיה עליכם להידרש אליו.
  2. הדרישות הרגולטוריות – כדי להיות בעלי דירה תידרשו לעמוד בקריטריונים שונים, לשלם מיסים רלוונטיים וכדומה. יש לוודא שאתם עומדים בדרישות המתאימות באותה המדינה, כדי לקבל החלטה מתאימה.
  3. אפשרויות המימון – חלק מהישראלים מחזיקים באזרחות אירופאית, ולכן זכאים לעתים ליהנות מאפשרויות מימון משתלמות ברכישות דירות באירופה. חשוב לבחון את התנאים והאפשרויות המוצעות לאזרחים במדינה שמעניינת אתכם, כדי לקבל את הבחירה הנכונה.
  4. ליווי מקצועי – נוסף לחברות איתור נכסים, ייתכן שתרצו להיעזר גם בשירותי עורך דין כדי לקבל סיוע בכל הנוגע לחתימת החוזה העתידי וסעיפים משפטיים נוספים.
  5. בחירת הנכס – אחרי שהגדרתם תקציב, מיקום ומאפיינים של דירות שיכולות להתאים עבורכם, הגיע הזמן לבחור נכס ספציפי ולבדוק את מצבו. חשוב להיעזר בשלב הזה באדריכל או בעל מקצוע רלוונטי אחר, כדי להימנע מרכישת דירה שתתברר כבעייתית בהמשך.

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *