GCX

מה הפך את השילוח הבינלאומי מאיטי ומסורבל למהיר ויעיל?

הובלת פריטים או סחורה ממקום למקום כבר לא מחייבת אתכם להמתין תקופה ממושכת. כיצד הפך התהליך למהיר מתמיד ואיך זה קשור אל תהליך שחרור מהמכס?

במציאות של היום, רובנו משתמשים בשירותי שילוח בינלאומי לעתים תכופות ובלי לחשוב פעמיים. חברות וספקים מסתמכים על שילוח בינלאומי לצורך העברת חומרים ומוצרים בכמויות גדולות, ואילו לקוחות פרטיים משתמשים בו כדי לנייד פריטים בודדים. ומכיוון שמהפכת האי-קומרס הפכה את הרכישה מחו"ל לנפוצה כל כך, אנחנו נעזרים בשירותי שילוח בינלאומי לא רק לצורך קניות גדולות אלא גם עבור מוצרי הנעלה, ביגוד ואביזרים לבית. המטרה של שילוח בינלאומי מתקדם היא לפשט את תהליך ההעברה עד כמה שניתן. לצמצם את המרחק והזמן הנלווה, כדי לספק לנו את מבוקשנו במהירות המקסימלית.

הרכיבים של משלוח מנצח

כאשר אנחנו מעוניינים בשירותי שילוח בינלאומי, בין אם מדובר במשלוח מעסק לצרכן או בין עסקים שונים, ההתאמה המושלמת היא נגזרת של מספר מאפיינים. החל מהפריטים שנרצה להעביר והיעד אליו הם צריכים להגיע, דרך העלות ועד לזמן שעומד לרשותנו. צורכי לקוח שזקוק להעברת תכולת דירה לחו"ל למשל, שונים לגמרי מצרכים של לקוח שרכש מוצר מחנות מקוונת. מסיבה זו, ניתן למצוא אופני תובלה שונים שמיועדים לענות על צרכים ייחודיים. החל ממשלוח במכולה ועד משלוח אווירי. 

צריך לזכור שבמציאות של היום, אלמנט הזמן הוא אחד מהשיקולים המכריעים ברוב מהמקרים. ישנם כמובן מצבים בהם לקוחות או עסקים יכולים להמתין, אבל לעתים הרצון לזרז את התהליך ולהימנע מהמתנה מיותרת עומד בבסיס ההחלטה הסופית. לרבים מאיתנו כבר יצא לחוות מצב שבו משלוח מהיר "נתקע" בנקודה כזו או אחרת, ואין ספק שתהליך ההמתנה עשוי להיות מורט עצבים. במצבים כאלה רבים מחפשים פתרון שמציע משלוח אקספרס, ויכול להתחייב להעברת המשלוח תוך פרק זמן מוגדר. 

תהליך שחרור מהמכס – מה צריך לדעת?

כמו שאפשר להבין, התהליך שעוברת חבילה מרגע היציאה מהשולח ועד להגעה אליכם, מורכב מתחנות רבות. במקרה של משלוח אווירי, אחרי שאורזים את תכולתה ואוספים אותה, היא נשקלת ומקבלת שטר מטען, מוטסת ארצה ואתם כבר מרגישים כאילו עוד רגע תוכלו לפתוח אותה. אלא שבפועל, זה לא תמיד המצב. 

אם בחרתם משלוח אקספרס, אתם ודאי לחוצים לקבל את המשלוח במהירות האפשרית ומניחים שתימנעו מבעיות. מנגד, לעתים מתברר שהמשלוח שלכם כבר הגיע לארץ ובכל זאת נמצא עדיין רחוק מהישג ידכם. התחנה האחרונה הזו, שבמקרים רבים מהווה הגורם המעכב והמסרבל ביותר בתהליך כולו, נקראת תהליך שחרור מהמכס. צרכנים ימצאו את עצמם ניצבים בפניה כאשר ערכו של המשלוח שהזמינו עולה על 75 דולרים, מה שאומר שיהיה עליהם כנראה לשלם עלויות שחרור שונות. 

במצב כזה, רק לאחר ההגעה לארץ הם יקבלו על כך עדכון, ויהיה עליהם להעביר את התשלומים הנדרשים כדי לשחרר את החבילה שלהם. מאחר שעל התהליך עצמו אמונה חברת שילוח בינלאומי, היא תיצור עמם קשר כדי לעדכן אותם ולבצע עבורם את ההליכים מול המכס. רק לאחר שבוצע תהליך שחרור מהמכס, המשלוח יועבר הלאה ויופץ אל הלקוח. 

 כיצד ניתן לייעל את התהליך?

למרבה המזל, כיום אתם כבר לא צריכים לעשות דבר. קיימות חברות שילוח בינלאומי שיעשו את העבודה בשבילכם, לא רק עם נחיתת החבילה שלכם בארץ אלא עוד קודם לכן. במקום לחכות לנחיתה ולהתבאס על הזמן שאתם מאבדים מאותו רגע ואילך, בעזרת חברות שילוח בינלאומי מתקדמות תוכלו לחסוך זמן יקר. המשלוחים המיובאים לישראל עוברים תהליך שחרור מהמכס עוד לפני שהם מגיעים לארץ פיזית, מה שאומר שהתהליך הזה לא פוגע לרגע ברצף של השילוח כולו.

איך זה עובד? במקרה של GCX, חברת הבלדרות הגדולה בישראל, גם לקוחות פרטיים וגם עסקים יכולים להישאר רגועים. נציגי החברה יפנו אליכם מראש, ידאגו להסדרת התשלום הרלוונטי אם יש כזה, ויוודאו שהמשלוח יגיע אליכם במהירות האפשרית. אתם רק צריכים להכין מספר שטר מטען, ולהיערך לקבלת החבילה שלכם.  

אפשר לעבור תהליך שחרור מהמכס לבד?

כן, אבל מי שמעוניין בקבלת המשלוח שלו במהירות האפשרית (וכנראה שמדובר בכולנו), יעדיף כמובן להימנע מכך. כי אם כבר עשיתם הכול כדי להזמין מוצר במהירות ומהנוחות של ביתכם, האם תעדיפו להגיע בעצמכם אל נמל התעופה, להציג שטר מטען ולעבור שורת הליכי תשלום מייגעת? עם חברת שילוח בינלאומי כמו GCX, אתם לא צריכים לחשוב פעמיים.

GCX מנהלת מעקב ורישום קפדני של כל חבילה, כך שאתם יודעים היכן החבילה שלכם נמצאת בכל רגע. אם תרצו, תוכלו לפנות אל החברה בכל שלב, לעקוב אחר ההזמנה שלכם באתר ולקבל תשובה לכל שאלה. בנוסף, GCX גם בעלת רישיון סוכן מכס, כך שהיא יכולה לבצע את ההליך מול המכס במקומכם. אחרי שהוא מסתיים, החבילות יופצו במהירות ובסטנדרט מקצועי גבוה במיוחד.

כך שאם חשבתם שקבלת שילוח אווירי מהיר באמת זו משימה בלתי אפשרית, אתם צפויים להיות מופתעים לטובה. אנחנו כבר הזמנו את המשלוח הבא שלנו, מה אתכם? 

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *