חוף אכזיב

שכונות מגורים חדשות

זהו לא סוד שבישראל קיימת מצוקת דיור כלשהי. ניתן לראות זאת בקלות ממחירי הדיור העולים וגדלים כל שנה ושנה, ומקשים על הקלות של זוגות צעירים בעתיד לרכוש בית בישראל.

על מנת להתמודד עם מגמת יוקר המחייה, ניתן לראות כי פרוייקטי מגורים חדשים צצים כמעט בכל מקום בארץ, ותפקידם העיקרי והחשוב מכל הינו – אכלוס של כמה שיותר אנשים ומשפחות בישראל.

אם בעבר היינו יכולים להרשות לעצמנו לבחור את האופציה האם לגור בדירה בבניין או האם לגור בוילה עם גינה גדולה, הרי שכיום המבחר שלנו הצטמצם ונותרנו עם האופציה הראשונה בלבד. זאת מכיוון היצע וביקוש – בישראל כיום ישנם יותר מחפשי דירות מאשר דירות ריקות לגור בהם, מה שגם מעלה את ערך הדירות (בגלל התחרות הרבה) וגם מצריך מאיתנו לחשוב על פתרונות אכלוס רבים יותר ממה שהכרנו כיום.

לשם התמודדות עם המצב, ניתן לראות כי כיום כל בניין ישן העובר חידוש, נהפך להיות גדול יותר, ובעל מספר רב יותר של קומות.

כן כן, הבנייה היום הינה בעיקר לגובה, ולא לרוחב (כמו שהיה נהוג בעבר). בניינים רבים וחדישים מעטרים את אזורי המגורים המוכרים, ומציעים דירות בגדלים שונים למגוון רחב של האוכלוסייה.

כך למשל, בעיר ראש העין, החלו לבנות בשנים האחרונות שכונה חדשה, עצומה בגודלה שלמעשה תגרום למספר התושבים הקיים בעיר להכפיל את עצמו. העיר, שכיום לא מתהדרת בבנייני דירות רבים, כעת הולכת להיות עיר גדולה ומלאה בדירות חדשות שנבנו. פרויקט מגורים זה, יעניק לשלל אנשים פתרון מגורים ראוי, חדש, ובמחיר היכרות, כיוון שמדובר בשכונה חדשה. בנוסף לכך, נבנה כביש נוסף אשר יחבר את תושבי השכונה החדשה לכבישים הראשיים (כמו למשל כביש 5 לכיוון תל אביב).

שכונת מגורים נוספת הנבנית בימים אלו ממש היא שכונת המגורים באכזיב, אשר ממוקמת באזור בסמוך לחופי אכזיב, הנמצאים צפונית לנהריה. שכונת מגורים אכזיב מציעה פתרון מגורים יוקרתי במיוחד, בעל מדשאות רבות, מרכזי קניות רבים, על רקע נוף פסטורלי, ומיועדת למעשה לכל אותם אנשים אשר מחפשים רוגע ושלווה בחייהם. אנשים שרוצים לקום כל בוקר למראה זריחות משגעות, וללכת לישון למראה שקיעות מרהיבות. פרויקט המגורים באכזיב הוא יחיד במינו וממוקם באחד האזורים הקסומים והיפיפיים בארצנו.

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *